روستای زیبای کلم
معرفي روستاي كلم(kulm)
وبلاگ رسمي روستاي كلم

کلم مرکز اصلی پرورش ماهی در استان ایلام آثار تاریخی روستا تخریب شده است عدم اجرای طرح هادی در روستای کلم رودخانه ی زیبای روستای کلم موقعيت و تاريخچه روستای کلم


روستای زیبای کلم

ایلام-روستای زیبای کلم واقع در استان ایلام به دلیل طبیعت سرسبز و خنک بودن و آثار تاریخی تفرجگاه بیشتر مردم استان در فصل بهار بشمار می رود.

 

خبرگزاری مهر-گروه استان ها: طبیعت چهار فصل استان ایلام باعث شده این استان در هر فصل سال جاذبه های منحصر به فردی برای گردشگران و مسافران داشته باشد.

در فصل بهار مناطق مختلفی در استان ایلام بخصوص روستاهای هدف گردشگری استان ایلام وجود دارد که بیشتر مردم استان ایلام در آنجا به تفریح می پردازند.

یکی از مناطق خوش آب و هوای استان ایلام بخصوص در فصل بهار روستای هدف گردشگری کلم است.

 

 

روستای کلم از توابع شهرستان بدره در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال غربی شهر بدره و ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر ایلام قرار گرفته است.

روستای کلم که در میان کوه ها و ارتفاعات کبیرکوه در یک دره سرسبز با میانگین ارتفاع هزار و ۵۰۰ متر از سطح دریا واقع شده، اقلیمی معتدل و کوهستانی دارد و آب و هوای آن در فصول بهار و تابستان معتدل و مطبوع و در زمستان سرد است.

 

به دلیل آب و هوای خنک، این روستا در فصل تابستان میهمان هزاران گردشگر و مسافر حتی از دیگر نقاط کشور است. وجود باغات، گونه های مختلف گیاهی و رودخانه پرآبی که از دامنه کبیرکوه سرچشمه می گیرد، این منطقه را به یکی از زیباترین مناطق استان مبدل ساخته است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : zahra تاریخ : سه شنبه 5 شهريور 1398



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به معرفي روستاي كلم(kulm) مي باشد.